Ontwikkeling concept van pitch tot realisatie / F&B ontwikkeling / Lay-out & design / Operationeel model / Customer journey / Instore communicatieplan
Op een geweldige locatie in de Beurs van Berlage zit Tony’s Chocolate Bar. Onder het genot van bijzondere culinaire creaties kom je alles te weten over Tony’s missie: "samen 100% slaafvrij de norm maken in chocolade”. Het is dus niet alleen een plek waar je je in chocolade kunt onderdompelen, maar ook een plek waar je bewust wordt gemaakt van de ongelijk verdeelde chocolade-industrie. Deze ongelijkheid vind je op allerlei manieren terug in het interieur: in de ongelijke tafels, de té hoge bar of in de kleding van de Barstars. Want net als Tony’s is de Chocolate Bar crazy about chocolate, serious about people.
Fotografie: Roland Geelen Styling: Debbie Kreike
Crazy about chocolate
Een droom die uitkomt voor chocolade liefhebbers. Met dit menu kun je geen verkeerde keuze maken. Met als serieuze helden de crazy shakes, zoete choco-hamburgers, s’mores en heuse stromende chocolade taps. Oh en knoeien mag : bij binnenkomst krijg je een slab aangereikt, zodat je naar hartenlust knoeivrij kunt genieten. Er zijn bewuste keuzes gemaakt in dit concept: vlees vind je niet op het menu. Wel een vegan zeewierburger en een vegetarische wrap. Ook het meubilair is duurzaam. Zo zijn de stoelzittingen gemaakt van gerecyclede stewardessen kleding.